Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Economic Analysis of Organizing Ice Hockey World Championship 2015 in Ostrava and Prague
Halásová, Michaela ; Soudek, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Tereza (oponent)
Organizace velkých sportovních akcí je pro hostující ekonomiky v mnohých případech velkým přínosem zejména díky nárůstu cestovního ruchu v regionu. Kromě toho si však tyto události vyžadují i rozsáhlé investice pocházející převážně z veřejných zdrojů, které by jinak mohly být využity pro jiné účely, např. na zlepšení systému zdravotní péče. Hlavním cílem této práce je analyzovat sociálně-ekonomický dopad Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 na Hlavní město Prahu a Moravskoslezský kraj použitím analýzy nákladů a výnosů, jejíž výsledný výpočet určuje poměr přínosů vůči nákladům. Zjistili jsme, že tato akce byla prospěšná nejen pro Český svaz ledního hokeje, jehož zisk dosáhl 450 miliónů korun před zdaněním, ale i pro regiony, jejichž poměr přínosů vůči nákladům byl roven 5,53. Z této hodnoty vyplývá, že vytvořené přínosy odpovídaly 5,53 násobku sumy, kterou regiony do akce investovaly. Kromě tohoto se nám podařilo prokázat, že hostování šampionátu má pozitivní vliv na oblast cestovního ruchu v těchto regionech. Klíčová slova Cost-benefit analýza, Mistrovství světa v hokeji 2015, Praha, Ostrava, Moravskoslezský kraj, ekonomický dopad, velké sportovní události, turizmus
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Economic Analysis of Organizing Ice Hockey World Championship 2015 in Ostrava and Prague
Halásová, Michaela ; Soudek, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Tereza (oponent)
Organizace velkých sportovních akcí je pro hostující ekonomiky v mnohých případech velkým přínosem zejména díky nárůstu cestovního ruchu v regionu. Kromě toho si však tyto události vyžadují i rozsáhlé investice pocházející převážně z veřejných zdrojů, které by jinak mohly být využity pro jiné účely, např. na zlepšení systému zdravotní péče. Hlavním cílem této práce je analyzovat sociálně-ekonomický dopad Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 na Hlavní město Prahu a Moravskoslezský kraj použitím analýzy nákladů a výnosů, jejíž výsledný výpočet určuje poměr přínosů vůči nákladům. Zjistili jsme, že tato akce byla prospěšná nejen pro Český svaz ledního hokeje, jehož zisk dosáhl 450 miliónů korun před zdaněním, ale i pro regiony, jejichž poměr přínosů vůči nákladům byl roven 5,53. Z této hodnoty vyplývá, že vytvořené přínosy odpovídaly 5,53 násobku sumy, kterou regiony do akce investovaly. Kromě tohoto se nám podařilo prokázat, že hostování šampionátu má pozitivní vliv na oblast cestovního ruchu v těchto regionech. Klíčová slova Cost-benefit analýza, Mistrovství světa v hokeji 2015, Praha, Ostrava, Moravskoslezský kraj, ekonomický dopad, velké sportovní události, turizmus
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.